Be om support

Feilmelding av utstyr

Her kan du melde inn problemer eller feil på utstyr levert av oss. Dette gjelder PCer (Acer, ASUS, Lenovo, Panasonic, Toshiba), monitorer (alle merker), servere (Acer, Intel, Lenovo) og komponenter (alle typer). Generelle spørsmål om service og support bes rettet til support@ray.no eller telefon 73 84 89 98 (innvalg 2).

NB! Før du sender feilmelding…

  • Feilmeldinger på IBM/Lenovo produkter skal gjøres direkte til IBM/Lenovo.
  • Feilmeldinger på HP produkter skal gjøres direkte til HP.
  • Feilmeldinger på Epson produkter skal gjøres direkte til Epson.
  • Feilmeldinger på Xerox produkter skal gjøres direkte til Xerox.
  • Feilmeldinger på Canon produkter skal gjøres direkte til Canon.
  • Ved feilmelding av monitor, vær vennlig å teste denne mot en annen PC først.

Skriv inn en forklarende feilmelding i feltet nedenfor. Husk å oppgi navn og modell på produktet. Prøv å beskrive problemet så nøye som mulig. Uttrykk som ‘defekt’, ‘virker ikke’, ‘ustabil’ er ikke tilstrekkelig.

Produktets serienummer oppgis.

Hvis du har kjøpt Acer Advantage sammen med produktet, husk å oppgi kode og passord i feltet nedenfor.

Enkelte komponenter, som f.eks noen USB minneplugger, er uten serienummer. Fyll da inn ‘IKKE TILGJENGELIG’ i feltet for serienummer.

Du vil motta en e-post fra oss med et supportnummer når vi har registrert din feilmelding i vår database. Vennligst oppgi supportnummeret ved videre henvendelser.

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>